Všeobecné obchodní podmínky

Milí návštěvníci webových stránek www.terapieeywa.cz, tyto všeobecné obchodní podmínky obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici před tím, než objednáte a zakoupíte Vámi vybranou službu.

 

Prodávající:

Bc. Eva Ryšavá

sídlem Sadová 659, 783 72, Velký Týnec

IČO 03292029

email: celbina75@gmail.com

(dále jen „prodávající“)

I. Obecná ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran, v souvislosti se zakoupením a využitím služeb a produktů mezi prodávajícím a kupujícím.
  1. Smlouva / smluvní vztah (uzavření smlouvy o poskytování služeb či kupní smlouvy v případě zboží, dále také jen „smlouva“) mezi prodávající a kupujícím vzniká akceptací objednávky, kterou prodávající potvrdí kupujícímu na jeho e-mailovou adresu, telefonicky nebo formou zprávy – sms, WhatsApp, Messenger. Tyto všeobecné smluvní podmínky vymezují práva a povinnosti mezi prodávající a kupujícím, které doplňují uzavíranou smlouvu a jsou pro tento smluvní vztah závazné.
  1. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy.
  1. V případě, uvede-li kupující v objednávce své IČO a fakturační údaje a zamýšlí nakoupit produkty a služby v rámci své podnikatelské činnosti, nebude na něj pohlíženo v rámci smluvního vztahu jako na spotřebitele.
  1. V případě, neuvede-li kupující v objednávce své IČO a fakturační údaje, bude na něj v rámci smluvního vztahu pohlíženo jako na spotřebitele a uplatní se dále také ujednání stanovená zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
  1. Prodávající si vyhrazuje právo, že služby jí prezentované nemusí být vždy dostupné.



    II. Objednávka a uzavření smlouvy

  1. Webové stránky prodávající obsahují seznam a popis nabízených služeb a produktů včetně uvedení cen jednotlivých služeb.
  1. Pro objednání kupující provede příslušnou volbu na webové stránce a objedná se na uvedeném telefonním čísle nebo e-mailu prodávající. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávající považovány za správné.
  1. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky kupujícímu potvrdí přijetí objednávky telefonicky, zprávou nebo elektronickou poštou a navrhne možné termíny plnění služeb.
  1. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (termín služby) požádat kupující o dodatečné potvrzení objednávky (například zprávou či telefonicky).
  1. Prodávající není povinna přijmout objednávku a uzavřít kupní smlouvu. Tato výhrada se sjednává zejména pro osoby, které podstatným způsobem porušily práva či oprávněné zájmy prodávající či tyto obchodní podmínky.
  1. Prodávající je oprávněna od smlouvy odstoupit, jestliže není možné z objektivních důvodů službu za původních podmínek poskytnout. V případě, pokud kupující již uhradil částečnou nebo celou platbu za kupní cenu, vrátí ji prodávající do týdne od zrušení smlouvy, a to na účet, ze kterého byla částečná úhrada učiněna, nebude-li mezi smluvními stranami dohodnuto jinak. Odstoupení je účinné doručením oznámení kupujícímu.
  1. Kupující bere dále výslovně na vědomí, že v případě, je-li součástí služby nebo produktu osobní či online konzultace, je možné nejpozději ve lhůtě 3 pracovních dnů před touto událostí požádat o změnu termínu. Tuto možnost lze využít pouze jednou v rámci daného produktu či služby. V případech zvláštního zřetele hodných je možné požádat o individuální domluvu, právo na změnu však nevzniká automaticky.



III. Cena a platební podmínky

  1. Cenu služeb a případné náklady spojené s dodáním služeb dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávající následujícími způsoby:

– bezhotovostně převodem na účet prodávající

– bezhotovostně, v místě plnění služby přes QR kód

– v hotovosti, v místě plnění služby.

  1. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
  1. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 3 dnů od termínu realizace služby.
  1. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. II, odst. 4), zrušit smluvený termín služby. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
  2. Daňový doklad – fakturu nebo příjmový pokladní doklad vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny a předá jej osobně kupujícímu nebo jej zašle v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího. Prodávající není plátcem DPH.



    IV. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

  1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce služeb po využití služby.
  1. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. IV, odst. 1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do 12 h předchozího dne, ve kterém má být služba realizována. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávající odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat elektronicky (e-mailem) na adresu elektronické pošty prodávající: celbina75@gmail.com či telefonicky na tel.: 605482441. Toto ustanovení se nevztahuje na skupinové lekce jógy. V případě neúčasti na skupinové lekci jógy se kupující omluví nejpozději v den konání lekce do 12 h.
  1. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. IV odst. 2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy po stanovené lhůtě, je povinen uhradit prodávajícímu ušlý zisk ve výši sjednané služby.
  1. Kupující bere na vědomí, že poskytované služby nenahrazují lékařskou péči.
  1. Kupující odesláním poptávky či objednávky stvrzuje, že je ve stavu způsobilém k poskytnutí služby, nezatajuje informace o svém zdravotním a psychickém stavu a poskytne pravdivý náhled do situace. Službu podstupuje dobrovolně a na vlastní riziko.



    V. Dodání služby

  1. Služby jsou poskytovány prostřednictvím internetu, telefonu, hlasových zpráv a jiných i online platforem.

V případě osobní terapie, masáží a shiatsu je to na adrese: Studio Esthétique, Helceletova 9, 779 00 Olomouc.
V případě jógy je to na místě individuálně dohodnutém mezi prodávající a kupujícím nebo na jednom z uvedených míst: Léčebná rehabilitace ZDRAVÍ, Jánského 24, Olomouc nebo Samotišky – tělocvična ZŠ, Podhůrky 1, Samotišky.

  1. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinna dodat službu ve smluveném termínu a čase v místě určeném v odst. V, bodu 1, je kupující povinen službu přijmout ve stanoveném termínu, čase a určeném místě.
  1. V případě, že je z důvodů na straně kupující termín služby zrušen později než do 12 h předchozího dne před smluveným termínem, je kupující povinen uhradit náklady spojené s obsazením termínu, a to v plné výši ceny sjednané služby. Toto ustanovení se nevztahuje na skupinové lekce jógy.



    VI. STORNO PODMÍNKY SLUŽEB, změny termínu nebo místa

  1. V případě, že chce kupující účast na poskytované službě zrušit, provede tak pouze na kontaktním e-mailu prodávající či telefonu, a to do 12 h předchozího dne, před sjednaným termínem služby. Po tomto termínu je storno poplatek ve výši 100 % ceny sjednané služby.
  1. V případě, že za sebe sežene kupující náhradníka, storno poplatek se neúčtuje. O tomto je však třeba informovat prodávající e-mailem. Pokud se služby kupující nezúčastní, přestože je přihlášen, cena za neposkytnutou službu se nevrací.
  1. Termín nebo místo konání služby může prodávající změnit. Pokud by k tomu došlo, neprodleně informuje kupujícího e-mailem, telefonicky nebo formou sms. Následně bude mít na výběr, zda chcete vrátit plnou cenu služby, nebo si vybere jiný termín, případně místo služby.



VII. Závěrečná ustanovení

  1. Prodávající poskytuje službu v rozsahu a způsobem uvedených v popisu služby.
  1. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  1. Prodávající odpovídá za to, že službě nechybí taková vlastnost, která je ujednána, nebo kterou kupující mohl s ohledem na povahu a účel služby očekávat.
  1. Kupující bere na vědomí, že nemůže reklamovat službu jen proto, že nenaplnila jeho subjektivní očekávání.
  1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je rovněž možné využít při řešení sporů mezi prodávající a kupujícím ze smlouvy, v případě, jedná-li se o spotřebitelský spor.
  1. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  1. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě uzavřené mezi prodávající a kupujícím. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními všeobecných obchodních podmínek.
  1. Prodávající je oprávněna k prodeji služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  1. Ustanovení o ochraně osobních údajů a nakládání s cookies naleznete v příslušných sekcích webu.
  1. Znění těchto všeobecných obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat a tyto změny jsou účinné zveřejněním nových všeobecných obchodních podmínek (jejich změn) na webu prodávající. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  1. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.


Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti k 11. 6. 2025.

Bc. Eva Ryšavá